Beety26 benimde kasılma problemim oldu 1 gün hastanede yattım. Ama sizin ki kadar çok değil 10-15 defa kadar. Ama 1,5 hafta olacak daha yeni rahatladım. Adalat başladı. Bebek iyiyse rahim ağzı uzunluğu normalse tek yapmanız gereken uzanmak ve dinlenmek.ne yaşadığınızı bilmiyorum ama 26 haftalık bir evladını kaybetmiş anne olarak söyliyim. Hiçbirşey bebeğinizden ve sizin sağlığınızdan değerli değil. Herşey birgün hiç olmamış gibi gelip geçiyor. Kafanıza birşeyi takarsanız ve üzüntü sinir stresle uğraşırsanız kasılmalarınız artar. Acil şifalar diliyorum. 🌸