Ben hep kız bebek istiyordum ama hamileliğimin başlarında erkek olacağı içime çok doğdu. Sonra çevremden birkaç kişi kız olacak falan diyince ve bende kız isteyince hepten kız olacağına inandım hatta öylesine inandım ki eşim bak çok kaptırdın kendini erkek çıkarsa üzülecek gibi görünüyorsun demişti 😄 rüyalarımda hep erkek bebek doğurduğumu görüyordum tersi çıkacak kızım olacak diyordum 😄😄 üç aylıkken cinsiyetini göstermedi dört aylık kontrole gittiğimiz gün yani cinsiyeti öğreneceğimiz gün ise sabah kalktığım an erkek olacak dedim. Kesin erkek kız çıkma şansı yok diyip durdum kontrole gidene kadar. Ve öylede oldu erkek bebeğe hamileyim 💜💜