Klasikanne yani zor mı bilmiyorum anne açısından ama bebek açısından bence zor. Çünkü bir sürü arkadaşım var bebekleri memeyi uykuya geçişte kullanıyormuş ve memeyi çektikleri anda çocuk uyanıyormuş çok güzel dalmış olmasına rağmen.
yani mesela karnını doyurup altını temizleyip emziği verip sırtına pış pış yapıp uyutmak daha mantıklı geliyor bana. Tabi inşallah uygulayabilirim. Ama memeye bağımlı olursada yapçak bişey yok yeter ki mutlu bebişler olsunlar 🌸