Setude benim deneyimim de bambaşkaydı bir kayıp sonucu kendisine gidip kapısından kaybıma rağmen çok umutlu ve mutlu ayrılmıştım o yüzden yeri bende çok ayrıdır Barış beyin sıcacık bi abi edasıyla davranmıştı o zaman. Gerçekten insanın her anı bir olmayabiliyor aynı doktor aynı ortam zaman farklı, tabiki olmamalı çünkü en güzel an detaylı usg haklısınız kesinlikle ama siz böyle yazınca ben de deneyimimi paylaşmak istedim