Azizetskn 3 ay laboquik gitti gidiyordan toplu aldım 30 lü yada 50 li olacak şekilde. 3 ayin sonunda hamile kaldim bunun disinda duzenli doktor kontrolune gittim tedavisiz hamile kaldim.folik asit kullandım 3 ay öncesinden. Basarili bi marka başka marka kullanmadım.icinde gebelik testi de mevcut 3 adet