feriii şuan çok erken canım zaten bebek aşağıda şuan 3 aydan sonra yukarı doğru çıkıyor diye biliyorum. Benim 22 haftamda kasıklarımda ağrı olmuştu doktorum o zaman bakmıştı. 28mm dediler sonra dahada kısalmadı 33 haftamdayım. Şuan hiç düşünüp stres yapma istersen canım iki testte bazı doktorlar bakıyormuş bakarlar ikili testte