Gamzii00 Kizlar çalışabilir raporunu 32.haftada almak ve okula vermek zorunda mıyız doktorum cok yogun boş randevu bulamadim 33 ve 34 te birkaç tane bosluk kalmis
elo20 Gamzii00 32. haftada mutlaka çalışabilir yada çalışamaz raporu almanız gerekiyor o haftayı kaçırmayın derim
Sevgiiiy Gamzii00 ben de bugün 32+0 oldum raporumu alıp teslim ettim bugün okula. 33. haftada alınması gerekiyor diye biliyorum ben
elo20 Sumeyye1134 hayır hocam 24. haftadan 32. haftaya idari izinli sayılıyor ama sözleşmeli ve kadrolular için öyle ama ücretli ise 32. haftada mutlaka rapor alıp idareye vermesi lazım
Ophelia3437 Mutlaka almanız gerekiyormuş takipli doktorunuzla konusun rapor konusunda yardımcı olacaktır size.
Gamzii00 Muayene yapmadan vermiyorlar diye biliyorum bebek sag mi diye 24.hafta durum gösterir belgede ayni şeyi yaşadım
Sumeyye1134 elo20 benim okulum hiç rapor istemedi benden benim de haberim yoktu 34. Haftadayım bi sorayım bakayım idareye
Frzn Ben istanbulda bi devlet okulunda idareceyim.24-32 arası idari izin ki bende dün aldım raporumu ve başladım.32+0 itibariyle de çalışabilir almanız gerekir.Çalışacaksanız eğer.
Mishi Frzn hocam 24. Haftadan itibaren izin alsak ama okullar kapanip uzaktan egitime donerse idarenin bana ders verme hakki var midir? Riskli bir gebelik geciriyorum onceden iki dusugum var uzaktan bile olsa ders vermeye gucum yok, o yuzden soruyorum.
Frzn Haftalık olduğunuzu bildirir raporunuzu okula dilekçe ile birlikte sunmanız gerekir.Okul idaresi de sizin dilekçeniz ve raporunuza üst yazı yazıp ilçe milli eğitime gönderir.32.hafta için de aynı sırada tekrarlıyorsunuz
Mishi Frzn hocam aklima bir sey takildi da tekrar rahatsiz edicem sizi☺️ 24. Hafta baslangicindan itibaren mi izinliyiz yoksa 24 hafta bitip 25in basladigi gunden itibaren mi izinliyiz?
Kubra-kurt-aksoy Gamzii00 32.haftada çalışabilir veya çalışamaz raporu alıp vermek gerekiyor. Ben de randevuyu 33+0 da buldum doktoruma bildiricem durumu. Siz de doktorunuzla konuşun yardımcı olur bence ☺️
Frzn Mishi hayır hocam idari izin sana verilen yasal bir hak ve ders veremezler sana.maaş karşılığı alırsın ücretini.ek ders ödenmez.benim öğretmenim kronik rahatsızdı ve uzaktan eğitim olmasına rağmen ücretli öğretmen istedim milli eğitimden.Böyle bir şey istenirse sizden ya da zorlanırsanız buna size yazılı olarak bildirilmesini isteyin hocam ki hakkınızı arayabilesiniz
Kubra-kurt-aksoy Mishi hocam 24.haftadan 32.haftaya kadar zorunlu idari izinli sayılıyorsunuz yani çalışmamanız lazım. 32.hafta da isterseniz çalışabilir raparu alıp çalışabilirsiniz
AlmilAlp Bu konu ile ilgili tecrübe edenler vardır diye burda sormak istiyorum 23+1 de mi 24+0 da mı aldınız idari izin raporunu?
Ozlem-7-10-20 AlmilAlp ben öğretmen değilim ama kamuda çalışıyorum 24+1 de doktoruma muayene olup rapor almıştım şimdi idari izindeyim 31. Haftada tekrar gidip çalışır veya çalışamaz raporu alıp devam etçem bakalım 37. Haftaya kadar çalışmayı düşünüyorum bir şey olmazsa inşallah 🤲