Nuraygokce Doğumum Mayıs da olacak inşallah doktor nstye kaçıncı haftanızda başlattı acaba yada başlatıyomu sezeryan olacağı için buna gerek görüyormu yani merak ettim..
Beyzan Nuraygokce nst safece sancı için değil bebeğin kalp atışı da dinleniyor. Bir de sancı olursa erken müdahale edilebilsin diye yine nst bağlanıyor bana Dr 32 den sonra bakacağız dedi
Nuraygokce hulya1esila bi sorun varmıydı peki biraz erken başlamışsınız sanki yada doktordan doktora değişen bişey mi acaba
Nuraygokce Zeynepelf 3 sene geçti ama doktorumuz bebeğin kilolu olacağını söylemişti o yüzden yine sezeryan gözüküo ddi bide bağlatma düşünüyoruz cnm ondan
hulya1esila Nuraygokce benim bebek biraz önce gittiği için erken başlandı 32 da sancılarım cikti ama sonra bi daha çıkmadı 38+2 olduk pazartesi alacaklar bekliyoruz