Liyaa Mrb hanımlar . Dünden beri olecegim sanki yanma ve ağrıdan. Öyle böyle deil midem deliniyor ve tamamı alevler içinde yanıyor gibi… Ne öneriyorsunuz lütfen yardım. 11+6 haftalığz.
Patisever Liyaa bende öyleyim midem mi kazınıyor midem mi yaniyo anlamadım uyuyamadım da kalkıp tuzlu zeytin yedim sonra uyuya kalmışım 🤨
bebisini-bekliyor Liyaa ben de rennıe surup içiyorum bazen kesiyor bazen bikaç saat sonra yıne başlıyor belki sana da iyi gelir doktoruna danışıp kullanabilirsin
Busra34ybg Liyaa ben mide koruyucu kullanmaya başladım biraz rahatlattı bazen unutuyorum içmeyi aşırı yanma oluyor leblebi yiyorum 2 avuç kadar iyi geliyor
Fatili Benimde midem sisti agzimdan çıkacak sanki nefes aldırmıyor bedenime sığmıyor sanki ne yapacam bilemedim de 🤦🏻🤦🏻