Cmr2012 canım benimde her kontrolümde doktor suyun fazla diyodu hamur işi kızartma ekmek yeme diyodu dikkat ediyodum şeker de çıkmamıştı ama yine de fazlaydı 30. haftadan sonra normale döndü bünyeyle de alakalı biraz ama sen yediklerine dikkat et bişi olmaz Allahın izniyle