İyi akşamlar kızlar gonal f ve femara kullandım sonra yumurtam büyüdü ve çatlatma iğnesi yaptık ama bugün regl oldum 2 kaybım var ilk kaybımdan tam 1 sene sonra hamile kalabilmiştim sonra kalbi durdu şimdi tekrar istiyorum moralim bozuluyor içimi boşaltmak istedim sizlere