my_little_miracle 8 haftalık hamileyim test yaptırdık ve boyle bır sonuc aldık neden olduguna dair hıcbır fikrim yok Boyle bır durum yaşayan var mı? Tedavi olarak ne uygulandı? Bebege yapılan tedavinin bir zararı var mı?
Haticebt my_little_miracle ben de yaşadım gebeliğin başında yapılan testte yüksekti.. 3 hafta sonra testi tekrarladık ve referans aralığına geriledi. Gebeliğin başlarında olabildiği bilgisini verdi doktorum.
meryemliyammm Bende vardı. herhangi bir tedavi uygulamadım. gebeliğin 3. ayında düştü kendiliğinden. Çok yüksek değiidir inşallah. doktorum bazı gebeliklerde oluyor dedi.
my_little_miracle meryemliyammm normalde en yuksek 33 olması gerekirken benım 112 Benım doktorumda dahiliyeye yonlendırdı ama ne bileyim içime sinmedi simdi eger gebeliğin baslarında boyle bısey olabılıyorsa bana söylemeliydi
my_little_miracle Haticebt benı dahiliyeye yönlendirdi baslarda olabileceği bilgisini vermedı Doktor mu bilgisiz ya da ilgisiz anlamadım şu an