Fadik03 bende doğum yaptıktan sonra öyleydi sanki böyle pötür pötür dümdüz jilet gibi değildi kabarık gibiydi doktor alerji olabilir teninde dedi 2 bucuk sene oldu anca düzeldi gibi mesela bazılarının cizgi cok az gözüküyor ama benimki öyle değildi krem falan varmı bilmiyorum. 2 cide dikiş alıp tekrar yaprız demişlerdi