nazliiayaz Merhaba kizlar bebegin gobek bagi dusene kadar yikanmasi hakkinda fikriniz nedir ben yikanmaz pamuklu bir bezle silinir diye biliyorum ama kayinvaliden yikanir hic birsey olmaz diyor ben yikanmamasi tarafindayim peki siz???
Barnymoloztas nazliiayaz eskiden yikanmazmis ama bilim ilerledi.yikanmasi oneriliyor.son kaynaklar yikayin diyor
Beyza12344 nazliiayaz biz 2 yiğenim i de yıkadk biri hazırlan biri temmuz doğumlu yıkamayınca isilik oluyor ve cok huzursuzlanıyorlar ama bir yiğenim ekimde doğdu onu yıkamadık dogum zamanı ve sizin isteğiniz önemli
Rabiatekdemir nazliiayaz Herkes farklı birşey söylüyor ama ben yıkanma taraftarıyım. Hatta mümkün olursa her gün. Sonra da bi güzel göbeğini kuruttuk mu tamamdır düşene kadar bi problem olmaz inşallah :)
DilaraIrenGle Göbek bağının kuru kalması gerekli ki bir an önce iyileşsin. o yüzden bence yıkanmamalı
Sureyyasel Yıkanır yazıyor benim okuduğum kitapta ayşe önerin kitabı 24 saat sonra yıkayabilirsiniz hatta hergün daha iyi olur yazıyordu bende bilemedim çevremde yıkanmaz diyor
Burcu59 Bize hastaneden cıkarken yıkayın demislerdi her iki bebegimide yıkadım hic sorun olmadı. Yıkadıktan sonra kurulayıp sonra ilacıyla temizledik 1 haftada dustu gobekleri.