Merhaba
benimde migren sorunum var. Doktor çok ağrıdığında parol içebilirsin dedi. Fakat bazen içsen bile geçirmeyecek türden oluyor. Ben o durumlarda hafif ılık su ile kafamı yıkıyorum. Boynuma, yüzüme de soğuk su vuruyorum. Kafamı bağlayıp karanlık odaya geçiyorum. Bir de limonu ağrıyan yere sürmeyi denemiştim. O da hafifletmişti ağrısını.