Semraa06 Kızlar 6 yıl önce spinal sezeryan oldum,belden uyusturmalı..Su anda da 35 haftalık hamıleyım,ve yakında sezeryan olcam kısmetse..İkinci sezeryan sonrası agrı daha az dıyolar dogru mu?
Beyzan Semraa06 bunu ilk defa duydum ve biraz içime su serpti yani sayen çok bir sezaryen geçirmedim ama insan yine de az çok tedirgin oluyor
Lulemom Benim arkadaşım 2. Ye sezaryen oldu. Ertesi günü gittiğimde sekiyodu resmen evde 😄 hatta 1 hafta sonra da daracık kot pantolon giymişti. Hepimiz ağzımız açık kalmıştık 😄