Esnnn Arkadaslar grip oldum çok fenayım . Varmı bir öneriniz hamile olduğum için hap falan içmedim. Düşük riskinden dolayı pek bitki çayı da içemiyorum. Varmı önerisi olan
BegumIscanTunc Esnnn limon, portakal greyfurt ye canım tek geçerim bunları gerçekten çok işe yarıyor grip zamanında
metehaninannesiii Esnnn kaynamış suyun içine bol limon sık içine 1 tatlı kaşığı da bal koy karıştır sıcak sıcak iç sabah aksam yap bana çok iyi geldi dene mutlaka
momsboys Esnnn canım ben bir kupaya yarım limon suyu biraz bal ve az zencefil rendeliyorum içiyorum rahatlatıyor
Buketkucuk Esnnn bol bol meyve yiyip c vitamini almaya bakın, ılık çaylar için ama içtiğiniz çayı doktorunuza danışmadan içmeyin