Rbkny Civciv_geliyor1 rapor almanıza gerek yok yinede doktorunuzun bilgisi olsun düş tehlike yoksa doktor sorun görmüyor rapor 26 27 haftadan sonra isteniyor oda tedbir amaçlı ne olur ne olmaz diye siz yinede doktorunuza danısın 4 ile 12 arası bende ucak yolculuğu yaptım mecburen ama hiçbir şekilde rapor istenmedi sadece xr cihazından geçmek yerine görevliye hamile oldugunuzu söyleyin elle kontrol yapılsın xr cihazları zararlı doktorum bunu demişti bana basından bu yana da sürekli görevlilere rica ettim geçirmediler xrden direk elle kontrol yaptılar
denizkizim bunu doktorunuzdan başkası bilemez. muayene olup riskli gebelik geçirip geçirmediğinizi öğrendikten sonra binin. ilk 12 hafta çok önemli bebeğin rahme tutunması açısından
Hurimelek Ben İstanbul’dan Ürdün’e 2 saatlık uçak yolculuğu yaptım 4 haftalık hamileydim bir sorun olmadı ama doktoruma sormuştum doktorundan onay Alman daha iyi olur☺️
Buseylmz Hayır canım hiçbir sorun yok rapor almanada gerek yok. Sürekli ilk hamile olduğumu öğrendiğimden beri uçakla ve arabayla seyahet edip. Hafta sonları kaçamak tatil yaptım. 27. Haftadan sonra rapor alman gerek.