Sonfeyz Tugba_celik herhangi birsey söylememişti sadece asagida kalirsa normal dogumu engelleyebilir demisti zamanla yukari yerlesir dedi ve kendiliginden düzeldi.
Babymod Tugba_celik benimde 17.haftada söylendi ama sonraları yukarı çıktı. Bebek büyüdükçe yukarı çıkar demişti ve öyle oldu canım.
Tugba_celik Babymod ayy çok şükür inşallah bizimde öyle olur çok amin 🤲🏻 Şuan kasığıma baskı hissediyorum ayakta durunca rahatsız ediyo oturunca hiç problem yok
Babymod Tugba_celik aynen canım baskı çok oluyor. Bol bol dinlen ayaklarının altına yastık koy, eğilme çok fazla. 25. Haftaya kadar çok dikkat et sonra düzelir inşallah
Tugba_celik Babymod inşallah canım bugün kontrole gittim hala aynıymış aşağıda dedi 20. Haftamızdayız inşallah yukarı çıkar bizede dua edin lütfen 🤲🏻🌸
Tugba_celik Babymod ayy inşallah ya benim bu ayıptır söylemesi ama akıntımda oluyo onunla alakalımı diyede korkuyorum seninde öylemiydi 😔 ben baya kafaya takmaya başladım
Babymod Tugba_celik gebelikte akıntı normal ben 36. Haftamdayim hala akıntım var canım çok takma kafana düzelir inşallah