Kızlar ameliyatımın 7.günümdeyim normalde ağrım geçmişti ama dün markete gidip geldim birde portakal yedim ağrım tekrar başladı normalmidir acaba korkuyorum kanalda filan taş kalmışsa diye çok zor günler atlattım öncesinde çünkü iltihap kaptı safram pankreasım sarılık oldum taş düşürdüm