bb1509 Hmsrqw bebeği 7 aya girmek üzere çalışıyordu normalde ama pandemiden dolayı izinliydi evdeydi hep yani
Hmsrqw bb1509 yok ben hemşireyim pandemi de olsa çalışıyorum maalesef 1 defa 1 hafta kadar izin alabildim hamilelğim boyunca
Htc18 Ben kızımda aldım su an 5 yaşında kaymakamla aynı apartmandayız o uyurken rahatlıkla çıkıyorum aklım kalmıyor şimdi ikincisi olacak büyük bir zevkle onada kullanacağım
edaezgi34 Hmsrqw bence bebeğinizin doğmasını bekleyin onun durumuna göre karar verin sakin bi bebek olursa odasında bırakabileceğinizi görürseniz o zaman alırsınız şayet yanınızdan ayıramadığınız sancılı bir bebek olursa boşa masraf olur
fosforlukalem Hmsrqw kamera olmayınca boşlukta hissediyorum kendimi. İlk zamanlar nereye koysam uyuyordu. Sonradan ses almaya başlıyorlar, iş yaparken ihtiyaç duyuyorsunuz. Odasına yatırıp mutfakta, salonda işime bakıyorum
AAtlass Hmsrqw bebek kameraları çok pahalı ben xiaomi almıştim baya uygundu onun fiyatı. Bende lazım değil diye almamıştım evim küçük nasilsa diye ama bebek dogunca balkonda falan başka odada otururken agliyomu diye diye 50 kere yanına gidiyordum hemen aldım rahat ettim baya
Hmsrqw AAtlass işte bende böyle düşünüyorum ya da eşimle sohbet ederken gidip gidip kontrol etmeyeyim diye ya da misafirliğe gidip içeri yatırınca ya da annem bakacak mesela ilerde ona da aynı rahatlık olur. Ben vtech düşünüyorum şuan 576 tl
AAtlass Hmsrqw misafir falan geldiğinde kapısını kapatınca bebeği duymuyorsun açık bıraksan sizin sesinizden rahatsız oluyor o yüzden bana sonradan kullanışlı gelmişti açıkçası. Benim dediğim marka güvenlik kamerası olarak geçiyor telefona tablete falan ekranı yükleyip takip ediyorsunuz 230a falan almıştım ben geçen yaz
Susam1 Hmsrqw tam hakim değilim bu konuya açıkçası sadece birlikte çalıştığım bi arkadaşım tlf.dan izliyordu çocugunu evin belli yerlerine yerleştirmiş her yeri işaretleyip izleyebiliyordu demiştim bir gün çocuk istesem bende bundan isterim diye 😁
Hmsrqw Susam1 evet onlarda çok güzel hatta daha uygun fiyatlılar ama açıkçası telefonu aktif kullanamıyosun bebeği izlediğin zamanlar o yüzden monitörlü olması daha mantıklı geliyor. Ama monitörle de nereye gidersen git izleyemiyosun o da eksik yanı
Dyguklc Hmsrqw bende dogurunxa karar veriyim dedim simdilik sadece telsiz aldim bi bakcam ihtiyacum olursa alcam belki sizde bi deneyin ihtiyac oldugunu anlarsaniz alin