Hmsrqw Bebek için güvenlik kamerası almayı düşünüyorum o uyurken başka odada olduğumda vs rahat etmek için. Ya da annemler vs misafirliğe gittiğimde daha rahat edebilmek için doğru mu düşünüyorm ? Öneriniz var mı marka vs konusunda
bb1509 Hmsrqw kuzenim dünyanın parasını verdi aldı bir kere kullanmadı kutusundan bile çıkarmadı bebeği dibinden ayırmadığı için.boşa masraf oldu yani 🤷🏼♀️
bus91 Hmsrqw benım evım dubleks ben aldım canım aşada otururken beşiğine alıştırm uyudunda odasına bırakım dıye chicco kameralı olandan aldım henuz bebegım doğmadı ama benım evım için gerekliydi kurduk çalışıyorda gayet güzel
Gull_94 Hmsrqw bende ılk hamılelgmde dusunmustm ama gırmek yetmıyo malesf sureklı dıbımden ayırmadm nefes alıyomu dıye kontrl etme ıhtıyacı hıssttım hep 😇gereklı goruyosanz tabıkı alabılırsnz ama benım ıcın gereksız
BegumIscanTunc Hmsrqw bende almayı düşünüyorum gündüz uykularında gözün üstünde okur diye düşünüyorum birde benim evim dubleks bebeği duymazsam diye korkuda oluyor o yüzden Alicam arkadaşım kullanıyor gayet memnun olduğunu söyledi ve ciddi olarak almamı tavsiye etti
[silindi] Ben ilk cocugumda boyle bir seyin eksikligini hissetmedim ama durumunz iyiyse olsa neden olmasin rahatlik sonucta 😊
Hmsrqw [silindi] çok da zenginim diyemem 🤣🙈 ama biraz rahatlık olsun istiyorum sırf kendime de değil mesela çalışacağım işe gideceğim zaman annemede rahatlık olur diye
Hmsrqw bus91 evim küçük aslında ama mesela yemek falan yapacak oldupumda beneği yanıma almasam da monitörden izlerim gibi geliyo bilemedim 🤗
Hmsrqw Gull_94 ya ben şimdi ihtiyaçlarını alıyorum ya güvenlik kamerasını hep ilk soraya koydum hemen alayım çok lazım diye
bb1509 Hmsrqw bebeği 7 aya girmek üzere çalışıyordu normalde ama pandemiden dolayı izinliydi evdeydi hep yani
Gull_94 Hmsrqw yanı sız bılırısnız elbette ama ben daha cok gozumun onunde dursun kafasındaydım ıcım rahat etmezdı ama baskalrındıger odaya koyp aglyana kadr odasına bıle gtmezdı bakmaya herkesın yapısı baska benm ıcın gereksz bı urun olurmus ıyıkı almamısım dıyebılıyorm kendı adıma cnku ınsan nefesını hısstmek ıstyo kzıım dort yasında hala bıle uyuttktan sonra saat bası gıder bakarm atesı varmı vs dye 😇eger kolaylk olcagını dusujuyosanjz maddı anlamdada zorlamayacksa deneyın
Hmsrqw BegumIscanTunc dubleks olunca tamamen ihtiyaç oluyo bence. Aslında kızımın sesini duyamayacak kadar evimiz büyük de değil 🙈
Beyzan Hmsrqw ben kamera almadım telsiz aldım çok işime yaradı hem de inanılmaz derecede özellikle kendi evimizden başka bir eve gidince mecbur arka odaya yatırılıyor bebekler hemen baş ucuna telsiz koyunca bebek dönse bile ışığı yanıyordu benim aldığım telsizin. Oğlum 2 yaşında hala elimin altında. O zaman telsiz denk geldi ama kamera da aynı işlevleri görür bence insanın elinin altında lazım bence bu tarz bir cihaz -
Hmsrqw Beyzan telsizi şu sebepten düşünmedim mesela azıcık dönse ışığı yanıyo diyosunuz, döndü hareketlendi diye gidip bakıp uykusunu bölmek istemiyorum en azından bakar net uyanınca giderim
Gull_94 Hmsrqw hayır cocuguma benden baska bakacak kımse olmadgndan calsmıyorum 😇duan ıkıncıye hamıleyım eger bakıcı vs dusunuyosnız gvenlık kamerası gb gormtlu seylerı mutlaka edının tabı o farklı bı durum
BegumIscanTunc Hmsrqw benim dediğim gibi olunca gerçekten almak mecburi oluyor ben üst kattan eşime bağırıyorum gelir misin diye adam beni duymuyor düşünün artık 😂 aşağı inip çağırıyorum sonra 😂😂😊
Hmsrqw Gull_94 Yok annem bakacak inşallah daha doğrusu kaynanam ile aralarında dönüşümlü olacak çünkü kaynanamda hemşire çalışmaya devam ediyo annem ev hanımı
Beyzan Hmsrqw tabi bu da bir sebep bu ışık yanmasının tek avantajı emziği düştüyse ya da başka bir sebepten uyanacak gibi olursa hafif pış pış la geri dönüyordu uykuya 😃
Gull_94 Hmsrqw onlarada bı danısın ıstersenız genelde sık sık yanına gıdıp kontrl etme ıhtıycı hıssedıyo ınsan ama belkı onlar sıcak bakar buna kullanırız derlerse deneyın
momandson Hmsrqw bence çok işe yarıyor akşam erken uyuduğunda mesela siz bi film izlersiniz kitap okursunuz, yemek yaparken, işteyken vs böyle ufak tefek durumlarda rahat edebilmek için ben xiaomi alacağım bir bakın isterseniz