Merhaba herkese 25haftalık bi bebiş var bende doğum yaklaştıkça dedimodular çoğalmaya başladı merak ettiğim ve kafama takılan bi konu var çevremdeki bazı insanlar nasıl doğum yaparsan yap zaten iki doğum şeklindede dikiş var diyorlar bilgisi olanlar bilgi paylaşımı yapabilir mi? Normal doğumda bazı durumlarda dikiş var diye biliyorum ama dikişsiz normal dogum yapan doktor yok denecek kadar az diyorlar, şimdiden teşekkür ederim:)