Cicilibicili tugbade canım ben L beden aldım. Normalde kiloyaa göre beden yazıyo üzerinde ama L bnce ideal. Lastikli de olduğu için belden düşme gibi bi sıkıntı olmuyo. Küçük alma çünkü rahatsız eder. Kilon kaç şuan ve kaçıncı ayın?
tugbade Cicilibicili 25+4 kilom 68 bende L düşündüm ama sonra dedim büyük mü gelir ama L ideal sanırım
Cicilibicili Esradgn3558 1 paket gayet yeterli. Hastane için ben paketi direk koymuştum ama tabi o kadar harcanmıyo orda. Kalanını evde kullandım. Sonra normal ped kullandım
Cicilibicili Nesli-12 ben paket olarak koydum ne olur ne olmaz diye. Zaten o kadar kullanılmıyo. Kalanı evde kullanırsın sonra normal ped kullanırsın ben öyle yapmıştım
Cicilibicili tugbade L al canım. Benim de kilom o civarlardaydı. Dar olursa rahatsız eder. Beli lastikli düşmüyo zaten L ideal gayet
Esradgn3558 Cicilibicili ben de öyle yapayım 34 günüm kaldı eksiklerimi tamamlıyorum bilgi için çok teşekkür ederim 🌺😇
Cicilibicili Esradgn3558 ay az kalmış hadi hayırlısı. Sağlıkla kavuşun inşallah miniğinle ☺️ Rica ederim ne demek yardımcı olabildiysem ne mutlu 🥰
Cicilibicili ftmlgz yeter canım zaten hastanede toplasan 4 tane kullanmışımdır. İlk doğum sonrası hasta bezi takmışlardı çünkü. Kalanını evde kullandım. Sen ne olur ne olmaz diye paketi koy hastane çantana
Beyzan Ozlemust evet normalmiş bünye meselesi dediler. Zaten ben düzenli regl olmaya da erken başladım hatta annemler kayınvalidemler bana 1 seneye yakın adet olmazsın demişlerdi 🤷🏻♀️