Kızlar ben normalde ozel hastaneye gidiyorum ozeldeki doktorum 5 haftalik demisti keseyi ilk gördüğünde sonra 15 ine kalp atisina bakmak icin randevu verdi. Bende 15 inde dogum hastanesine gittim tahlillerimi yaptırmak icin gitmisken baksinlsr dedim ordada 4 haftadan küçük dedi ama imkansiz kucuk olmasi kafam cok karisti sonuclarimi da doktora attim saglikli gitmemis gibi ilk sonuçlara gore kalp atisi olmasi lazim ama makineye göre farklı olabilir gel bakalim dedi boyle durum yasayan var mi aranizda☹️