aynuromerbyr eşin ilaç kullanmani istemiyor ama eşin doktor değil hamile hiç değil. Seninsağlıklı olman için az da olsa beslenmen lazım gerekiyorsa ilaç kullan inşallah etki eder. Ben ilk gebelikte kustum ama dayandım ilaç içmedim ama ikinci gebelik öyle kötüydü ki ilaç kullandım iyiki de kullanmisim iki lokma sıcak çorba İçebilir oldum. Sonrasında da geçti çok şükür bulantılar