Womans 6 haftalık hamileyim. Bugün pıhtılı kanamam oldu. Ama kese ve bebek sağlıklı dedi doktorum fakat düşük tehliken var dedi. böyle bir durum yaşayan ve bebeği sağlıklı olan var mı?
Balarisi23 Womans o haftalarda kanama olabiliyor benimde olmuştu doktorum progestan iğne verdi kanamam kesildi. Dikkat et canım ağır iş yapma yorma kendini ağır kaldırma
Derinim2203 Womans merhabalar benimde kanamam oldu şuan koyu kahverengi dögü ama pıhtılı sizin kaç gün sürdü
Petyynut Womans benim de 8.haftada başıma geldi yoğun kanama yaşadım 2 gün sürdü iğne ve ilaca başlandı şu an 9+5′im kanama yok ama kahve lekeler geliyor. Dilerim hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız 🙏🏻
Aleyna95 Benimde kanamam oldu doktor progestan verdi 13 gündür kullanıyorum artık kahverengi akıntı geliyor . Doktor bunun normal olduğunu söyledi. Çok kendini yorma dinlenmene bak. 😌