Aysse20 bende risk vardı progestan kullandım 27. Haftadan beridir sabah akşam ve dinlendim bol bol, çok şükür 36. Haftaya ulaştım. Öncelikle moralinizi yüksek tutun ilacınızı kullanın ve ağır zor iş yapmayın dikkat edin , yardım isteyin gerekirse. Ben sadece yemek yapıyordum mesela o da mecburen. Bir de sizin haftalarda benim de riskim artmıştı, eşim işyerinde bir arkadaşı ile sohbet ederken bahsetmiş o da benim oğlum 31 haftalık doğdu biraz küvezde kaldı şimdi 8 yaşında canavar gibi demiş bize moral olmuştu o zamanlar. Kötü olumsuz herşeye kulaklarınızı tıkayın.