Pammuk Kızlar şuan belirtilerini yaşıyorum ve çok korkuyorum karnım ciddi anlamda şiş birden 3 kilo aldım ne yapabilirim. Tüp bebek aşamasındayım
Dygg Pammuk ben de bu ay yumurta geliştirici iğne kullandım. Şişlik ve ufaktan ağırlar oluyordu. Bence öyle düşünmüştüm ama doktora gittiğimde herşeyin yolunda olduğunu gördük. Doktorunuzla iletişime geçin yine de