zeytinkiz bebissveannesi Eylül ismini bende cok begeniyorum kız olursa eylğl ayında olursa bende Eylül düşünüyorum 🤭 cinsiyet daha belli değil dogumda uygulamada 6 Eylül gözüküyor hayırlısı 😊
bebissveannesi zeytinkiz bizimde cinsiyet belli değil Eylül 24 doğum görünüyor ☺️ O yüzden Eylül’e daha sıcak bakıyoruz ☺️
umyahsn1010 yildizfero01 sizin baya az kalmış bizim 3ay var daha. Ortak bi karara varmak bazen çok kolay bazen çok zor oluyor. Nas ismi değişik anlamı varsa güzelmiş. Genelde diğerleri bu sene çok konulan duyulan isimler canım. Hayırlısıyla gelsinler inşaAllah 🤗🙏
yildizfero01 umyahsn1010 Amin inşallah cnm nas isminin anlamida güzel 😊😊 inşallah hayırlı sağlıklı uzun ömürlü bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin rabbim