8+4 haftalık hamileyim 4. Haftadan beri enox iğne kullanıyorum hergun 5.haftadan beri de coraspirin kullaniyorum. Daha once 2 tane kaybim var insan ister istemez en ufak bi seyde stres oluyor çok sukur şuan bi sıkıntımız yok insallah da olmaz benimle aynı durumu yaşayanlar bilgilerinizi paylasir misiniz