Aysc2651 canım bir saglık problemin yoksa aksine cok cok faydalı, dogumu tetiklesin die yapıyorum, yaptıgımdan beride inan daha rahat yürümeye başladım. Ben erken dogum riskinden dolayı 38 e kadar hiç yapmamıştım. Şimdi sürekli yapmaya calışıyorum dogumdan sonraki sürecide kolaylaştırıyor cabuk toparlanıyor insan.