Minikasya 38+ kaçıncı gün acaba ben de tarihten dolayı 38+0 i istiyorum ama bir yandan erken olur mu diye korkuyorum sanki bencillik ediyormusum gibi ama ikinci gebelik olunca evde bakım ve ilgi bekleyen bir çocuk daha oluyor yardıma gelecek kişiler eşimin izin tarihi vs her şeyi düşünmem gerekiyor