Suheyla83 Merhaba arkadaşlar 12 haftalık gebeyim soğuk algınlığım var alerjiyle birleşti geceleri kafamda sıcak basması burnum tıkalı illiadin sprey kullanıyorum oda burnumu yakıyor siz neler kullandınız varmı benim gibi olan
momsboys Suheyla83 iliadini sakın 5 günden fazla kullanma çok sıkıntı çelersin. Buhar makinesi calıstır odada bende aynı durumdayım cok sıkıntılıyım bu ara ballı limonlu zencefilli sıcak su yapıyorum
Suheyla83 momsboys illadin doktor 3 gün kullan dedi ne gübi bir sıkıntı oluyor 5 günden sonra ben günde 2 defa sıkıyorum 2 gün oldu birde allerset alıyorum geceleri buhar makinam oda tipi değil yüze tutmalı olarak var deneyecegim ama bu alerji insanı mahvediyo birde soğuk algınlığı çok kötü
momsboys Suheyla83 burun tembelliği bagımlılık ve burun eti tahribatı yapıyor ne yazıkki kbb ile çalıstım yıllarca. Nazal nem tavsiye ederim bide burun içine sür nem veriyor biraz