zeytinkiz Edalha benim 6.haftada yapıldı kalp atısı normal ultrasonla duyulmadıgı için. 7.haftada kanamam oldugu için yapıldı 12. Haftamda smear testi için yapıldı 🤭 gerek olduk a yapılıyor valla hafta farketmiyor suan 15. Haftamdayım.
Hlme-26 2pati1baby kese görmek için bakılıyor devamında bakılmıyor canım 37 38 de bakılıyor açılma varmı diye
Meryemkale 2pati1baby bu doktora bağlı her Dr kesmeyi görmek için alttan bakmıyor benim Drum 1hafta sonta gel demişti mesela kese için
Lulemom Haftamdayım. Hiç alttan muayene olmadım. Doktorum teklifte etmedi. Teklif etse kabul eder miyim bilmiyorum 😄
2pati1baby Hlme-26 doktordan doktora ve kg olayına göre değişiyor sanırım kuzenim kilolu olduğu için 12. Haftaya kadar hep alttan muayene olmuştu mesela.
Hlme-26 2pati1baby doktorla alakalı değil canım ilk haftalarda kese ultrasonla gözükmez alttan bakar varmı yokmu diye yada erken haftalarda sancım var dersen bakar düşük riski olmasın açılman varmı vs yada enfeksiyon varsa bakar kg ile falan alakası yok 🥰
Gull_94 Edalha genelde ılk muayene 8 haftajın asagısı ıse vajınal ultrasonla bakılıyo burda daha sonra bıde 8.ay dı galıba tekrar bakılıyo ama ne ıcındı o hatrlamıyorm okadar 😇