Dilan9280 Canım ama enfeksiyonun var ve bu tekrarlayabilen bir durum. Kandan bebişe zararı gerçekten daha fazlaymış ben de çok korkuyordum doktorum anlattı bana da. İnternette de araştırırsan zaten çekimin bebeğe zararı olmadığı söyleniyor. Senin de doktorun aynı şeyi demiş zaten ve burada günde 10-20 post görebilirsin diş çektiren, tedavi ettiren anne sayısı çok fazla☺️ İçin rahat olsun umarım bir an önce kurtulursun diş ağrısından🙏🏻🐣