E-G-C yaa ismiyle saglikla gelsin ve saglikla huzurla yasasin insallah 😇 Göktuğ ismini ben söylemiştim sonra vazgeçtim gibi oldum ama eşim inanılmaz istedi. 2 isim istedi hep en başından beri ben tek isim olacak dedim çünkü gerçekten 2 isim olayını sevmiyorum 😂😂 sonra Asil ismini çok sevdim eşim de göktuğ isminden vazgeçmek istemeyince ikisini de koyalım dedik 🙈 hatta bir de Duha ismi vardi aklimizda kura cektik en son 5 defa Göktuğ 4 defa Asil 1 defa Duha çıktı 😂😂