DrElf 17 haftalık olup bulantısı devam eden var mı ? İlk gebeliğimde bu haftalarda geçmişti 2. De devam ediyor hala :(
Mervenur19 DrElf benim ilk gebeliğim 18+4 de biraz önce ne varsa çıktı ama ben başlarda o kadar bulantı kusma yaşadım ki buna şükür en azından yiyebiliyorum
Nurtrky DrElf hergün olmasada iki üç günde bir oluyor maalesef ne zaman bitcek diye umutla bekliyorum
Joye DrElf Dr um en fazla 18 e kadar devam eder demişti 18. Haftamda azar azar kesildi ve bitti. Sizinde az kalmış inşallah 18 de sonlanır.
Dyg61 DrElf yarın 18 hafta olcaz benımde ıkıncı gebelık ama 6 haftadan beri bulantılarım gecmedı hiç önceden iki tane alıyodum ilacı son bir haftadır azaldı gibi 1 tane alıyorum korkuyorum bırakmaya
Minikkoalaveannesi Benim 13. Haftada bitti çok şükür. Şimdi 16+6 haftaligiz ☺️sizinde tez zamanda geçer insallah
Ebruakn DrElf 24 haftalığım benim hala prilam dr bıraktığımda yediklerim durmuyor bu yüzden devam ediyorum kullanmaya