gamzeozer16 Liyasare daha yeni oldum genel anestezi veriyorlar ama 10 dk sonra falan uyanıyosun canlı canlı yapanda varmış ama bende asla kabul etmeZdim bunu. Bursa sehir hastanesinde oldum kalbi durdugu icin 8 haftalıktı benimde. Vakumlu değil sanırım ama uyuyosun yani
Asya_aa Liyasare ben devlette kürtaj oldum suni sancı ile düşürmeye çalıştilsr 7 8 saat sancı çektim düştü ama parça kaldı narkoz vermeden kürtaj yaptı çok zordu sizin ordaki devlet Hastanesi’nde nasıl olur bilmem çok geçmiş olsun
Smyrayldrm Liyasare canm ben 16 gun once 14+1 haftalıktım dewlet hastanesine gttm kalbı durmus bebegımın canlı canlı yapıyrlarms suni sancı verıyrlarmıs kurtajıda canlı yapırkarmıs bende dayanmam diye doktoruma yaptrdjm 4.500 TL ddı zorla 2 mılyara indirdik altdan hap verıdıer. Suni sancı normal dogum oldu snra da kenarda pArca kalmıs bıde esı kalmıs narkoz verdi bayılttı bilmedim yani gıt konus oyle yaptr cnkı canlı yapıyrlar dogum evleri uyustrmuylar
Hiranurecrin Liyasare Çok ağrım oldu bayılır gibi oldum kürtaj masasından yığıldım yere düştüm doktorlar ve hasta bakıcı çok korktular üşüstüler başıma beni kaldırmak için. Canım ben Diyarbakır Kadın doğum hastanesinde oldum ama bana anastezi yapacaz dediler o yüzden kabul ettim kürtaj masasina yattım kalçama bir iğne yaptılar heralde o anasteziydi bilemiyorum iğneyi yaptıktan sonra bir dakika geçmedi kürtaja başladı doktor .ama çok kötüydü yanii.şimdi ki aklım olsaydı özelde yapardım
Zeyfem Ben evde ilaçla düşük yaptım parça ksldığı için kürtaj oldum özelde 500 dolar dedi 450 dolara indirdik genel anestezi ile oldum bişey hissetmedim. Çok canın yanar dedi doktorum yoksa bi an ne de olsa parça kalmış diye anestezi istemeyecektim.
gamzeozer16 ayset73 ben iki kere oldum biri özel biri devlet ama ikisindede uyuttular beni çok zor olmuştur ayıkken yapılması
esra572 Liyasare kazitmak yapışıklıga sebep oluyor. Devlet genelde genel anestezi vermiyor bana lokal vermişti travma sebebi oldu o güne tekrsr gelebilseydim genel anestezi alirdim hatırlamak isemezdim
[silindi] Liyasare devlet hastanesi narkoz vermiyor kesinlikle bazilari veriyor ama cok aciyor sonucta icinden cekiyorlar
Asya_aa minikprensimmm123 2 kere kürtaj oldum hemde ilk kürtajı yaptı bide baktı ki parça kalmış hadi bı daha 20 dakika falan sürdü çok zordu
KubraAydin Liyasare 7500 mü canım saçmalama bence doğum yapmıyorsun doğum bile o kadar değil en fazla 1200-2000 arası ben dün 1200 TL oldum kürtaj hemde özel klinikte
Liyasare KubraAydin resmen ben şok oldum anlatamam kiradayım çalışmıyorum dedim ama insanı soyuyorlar
minikprensimmm123 Asya_aa Benim ki düştü baktılar Bi kaç parça kalmış dediler 5 dk felan sürdü ama insanın canından can gidiyor bide azarlıyorlar bağırma diye insana ne kadar kolay geliyor
Liyasare Zeyfem hem maddi hem manevi yönden yıkılıyor insan beni dün resmen diri diri mezara koydular
aysenazcan Liyasare ben zeynep kâmil de kürtaj oldum. 8 haftalıktım ve tamamen bayilttılar korktuğum gibi olmadı çok ağrım da olmadı. Geçmiş olsun
Denizcyc Ben geçen yıl Sarıyer Hamidiye Etfalde kürtaj olmuştum. Tamamen bayılttılar ve toplamda yarım saat filan sürdü. Çok rahattım sonrasında da ağrım filan olmadı.