karabc Merhaba gaz ve kabızlık yapmayan mama önerebilecek olan var mı? Yorumlara göre hipp ve bebelac gold öneriliyor ama deneyimli annemiz varsa bilgi verebilir mi?
Princessmom karabc Sma kullanmıştık kızıma Ama bebekden bebğe değişebliyor bu durum canım deneye deneye hangisinin iyi geldiğini bulabilirsin
Esrambulut karabc evolvia ve hipp kolik bebeğime bunları kullanmıştım en iyi mamalardan sma da güzel kızıma kullanıyorum şuan ama kabızlık yapabiliyor her bebek farklı tabiki
Lulemom Yeğenimde sma kullandık. 1.5 yaşında hala bazen tatlı niyetine mama içiyo 😄 hiçte sorun yaşamadılar. Zaten yılların maması, annem bize de sma kullanmış. Bende eğer mama kullanırsam sma alıcam
Huden Canım bebeğin kabul de etmesi lazım mamayı benim oğlum ne hipp nede sma kabul etmedi içmedi aptamil kullandım
Esrambulut karabc malesef biraz öyle oluyor tadını beğenmez ona gaz yapmaz her bebek başka bir mucize başarılar🤗
karabc E2M normal olarak laktozsuz biraz daha özel beslenmeye uygun ya o yüzden bazı şeyler azaltılmış olduğundan çoğu anne kilo aldırmadığını ek gıdaya geçtiklerinde rahat ettiklerini yazmış
[silindi] karabc ben cantada bulunsun diye alıcam anne sütüne en yakın hipp combiotic 1 numara baya araştırdım buna karar verdim
[silindi] karabc laktoz olmayan mamalar da var muhendisinoğlu sayfasında mamaların tablosunvar ordan inceleyebilirsin