meryemmblog Kızlar gynotardyferon kullanıyodum aşırı kabızlık ve lavaabo cıkısında kanama yasadım doktorum da oroferon dene dedi kullanıp rahat olan varmı kabızlık yapıyor mu yine ?
Meryemkale meryemmblog ben hamileliğimin 3.ayından beri kullanıyorum 7 buçuk aylık olduk bi sorun yaşamadık kabız zaten malum her şekilde oluyo