Havva_nur_celik35 32+2 olduk ikiz hamileyim rahimdeki kısalma 1,5 santim olmus bundan sonra açılman olucak dedi doktorum bunu yaşayıp ne kadar sonra dogum yaptınız anneler bilgi verirmisiniz cevaplarınızi bekliyorum 💜