Mlkrfk yaa benim de kronik idrar enfeksiyonum var şu an ne derecede bilmiyorum 35 haftalık bebeğim daha önce krem ve fitil verdi doktor
kullanmamıştım fitili, krem kullandım iyi gibiyim her kaşıntı ya da idrarda yanma olunca kremi sürüyorum yeterli değil mi acaba , erken doğumu tetiklediğini bilmiyordum