Busra1126 bunu söylemek için çok erken değil mi yaa? Bence 38. haftaya kadar bebeğin pozisyonu önemli değil ki. Hatta son ana kadar hiç belli olmuyor. Ben 34 haftalığım, her türlü pozisyona da giriyor. Ve doktorum da pozisyonuna göre doğum şekline dair hiçbir şey söylemiyor.
34-37 hafta aralığında pelvis kemiği kontrolü olacak. Öncelikle pelviğin dar olup olmaması belirler doğum şeklini. Sonraki aşamada bebeğin pozisyonuna göre yorum yapılır.