Elfu yalnız değilsiniz benim de detaylım vardı ondan önce kendi doktoruma gittim ağrılarım var çok halbuki iki gün kalmıştı detaylıya dayanamadım gittim. Eğer içiniz rahat etmiyorsa gidin bu hafta ya da sağlık ocağında ebenize uğrayın onlar da bakıyormuş kalp sesine ben hiç baktırmadım ama okumuştum