4+6 yız dahaa🥰🥰34 günlüğüz.
bişi sormak istiyorum ayrıca 4+1 adetim gecikmesinden bir gün sonra kan testi yaptırdım. Kan değerlerim dr tarafından binlerde beklenirken benimki 3.313 doktorum ooo yüksek dedi.
eşim tek yumurta ikizi kan değerleriyle aklımıza acaba ikiz mi düşüncesi var ☺️
Sizcede yüksek mi ilk testim