Kızlar gebe olmadığımı bilmediğimden 2 defa tomografiye girmek zorun da kaldım çünkü covid olduk o süreçte de gebeymişim kan tahlili yaptırmıştık ama negatif çıkmıştı ona güvendik aynı durumla karşılaşan varmı doktorum sorun olmaz dedi ama tomografiden tereddütteyim yardımcı olurmusunuz?