meinbaby_ 11+2 günlük hamileyim . Ara ara rahim ağrım oluyor ve sarı akıntılarım var . 1 tane şase ilaç kullandım iltihap İçin daha da arttı sanki 🥺Aranızda bu belirtileri yaşayan var mı arkadaşlar❓
karabc Doktorunuza söyleyin fitil yazıyorlar o zaman düzeliyor ama durmadan çamaşır değiştirin birde sebamed ph 3.8 özel bölge yıkama jeli var ondan alın kuru kalırsa düzeliyor ama gebelik boyunca hep oluyo akıntı
feriii karabc idrar testi yaptrdim enfeksiyon cikmadi sadece rahmime ara ara igne batmasi gibi agri vurup geciyor