Kbracan https://resimyukle.io/WK9IRe9c5r.i]([](https://)) arkadaşlar şimdi aldım sonucu var mı gebelik?
Duygus97 Minnosunannesiii 15 mi 😂 ne zaman verdin de 15 çıktı 😂 15 in yükselmesini beklemekte baya yormuştur ben 181 ile öğrendim günler geçmedi resmen 😂
Buketkucuk Kbracan evet var hayırlı olsun annesi, benimde 910du ilk sonucum. Yengemin de 420di şimdi 2 yaşında yeğenim benim kızım da 32+1 haftalık sağlıkla büyüt inşallah❤️🙏🏼
tanya25 Kbracan var canım hayırlı olsun ama iki gün sonra tekrar kan ver. Önemli olan iki günde bir düzenli iki kat artış olması gerek :)