ikimelekannesii22 Onu bende bilemiyorum ama sonuçlar genelde hep temiz çıkıyor. Devlet hastaneleri 3 tane kürtaj sonunda neden olduğuna bakıyorlar. Sen kendin özel bir yerde pihtilasma testi yaptir bana herkes aman bikere kürtaj oldun ne pihtilasmasi dediler ama ben ayni seyleri bidaha yasamak istemedim rabbimden gelen tabii ki ama önlem aldim 5 genimde pihtilasma cikti bebeğime kan akisi gitmiyormustu bunu öğrendik sonra patoloji sonucu cikti ve temiz dediler pihtilasmayi yaptirmasam anlamicaktik igne kullandim ve yavrumu cok şükür aldim kucagima lutfen yaptir es geçme 🥰